Monday, November 25, 2019

Your best interest

Teal Swan #tealswan #tealswanquotes #quotes #quote #awareness #spiritual #catalyst

Allikas: Instagram @ tealswanofficial

Võtame näiteks enesesabotaaži.
Ma teen midagi lolli või jään just tähtsal ajal haigeks ja kaotan võimaluse, mida soovisin.
Ja siis nuhtlen ennast, et kuidas ma võisin mingi asja, mida ma nii väga tahtsin, ära rikkuda.

Teal Swan ütleb, et me oleme fragmenteeritud ja on täiesti võimalik, et mingi osa/fragment meist soovib üht asja ja teine vastandlikku asja.

Oleks hea süveneda sellesse, miks mingi osa meist oli tugevam kui meie teadlik soov midagi teha või saavutada.

Minu enda elus oli selgus väga lihtne. Ma avastasin, et see osa, mis pani mind tegutsema, oli lihtsalt süütunne ja teiste inimeste ootused. Ma ise tahtsin rahu. Loomulikult mu jalad ühel hetkel ei kandnud mind enam kohtadesse, kuhu ma ei tahtnud tegelikult minna.

Seega olen väga tänulik "enesesabotaažile" 💜, kuna see aitas mul näha oma senist ebaautentsust.

No comments: