Friday, November 22, 2019

Väiksed asjad

The true secret of happiness lies in taking a genuine interest in all the details of daily life. - William Morris


Jälle ilus pildike ja olen täitsa nõus ka sõnumiga, ainult et... me suudame argidetailidele tähelepanu pöörata ainult siis, kui me pole nii väsinud, et iga koht valutab.

Olen hinduistlikust kirjandusest kunagi ammu lugenud sellist soovitust, et kui sa midagi teed, siis kujutle, et sa teed seda jumala heaks. Tee igast teost pühadus.
Siis ma olen veel lugenud jaapani mõttelaadist (zen), et tee kõike võimalikult sujuvate liigutustega ja võimalikult helitult. Vaikus on väga tähtis. Samuti ilus mõtteviis! :) 

Meile süstitakse seda kiiremalt-kaugemale-rohkem mõttelaadi sisse, kuid see on õnnelikkuse aspektist väärtusetu. Sügavamale tuleb minna, mitte kaugemale.




---

A muidu, kui te ikkagi kaugele tahate minna, siis kuidas Bali saarega oleks?
Mul on sugulane, kellega ma pole rääkinud ligi 30 aastat (ehk siis viimati oli ta jalgel vankuv beebi), kes tegi sõpradega Bali saarele "puhkekodu".
Tema ema on küll jube tore inimene, nii et ma jagan Delfi artiklit sellest :)

Otsige üles ja minge! :)
Võib-olla saate seal isegi sügavamale minna :D

Delfi artikkel :)

No comments: