Saturday, August 4, 2018

Wwwalaa? :D

"I must feel good to manifest what I want but now that I feel good I don't care about getting it and wala... there it is!" Quote by Teal Swan (The Spiritual Catalyst)

Allikas: Pinterest
(Teal Scott = Teal Swan)


Mul on nii hea meel, et ma mitte kunagi ei jäänud uskuma seda nii 5 aastat tagasi igalt poolt tulnud juttu, et lihtsalt keskendud millelegi, manad selle silme ette ja saadki.

Ma mõtlesin ikka, et wuttahell, kas see ei loegi, mida me väärime?
Et kes universumilt mingit nodi manguma vaevub, see saab?
Õõõh, vaevalt küll!

Minu peal on ikka see "saad kõik, millest loobud" töötanud.


Aga jah, 'hea' külge tõmbamine käib niimoodi: tee endal enesetunne heaks, siis vibreerid head ja tõmbad seda ka ligi.
Konkreetsed eesmärgid võib, ma arvan, kõrvale jätta.
Pole väga tähtis, mismoodi sul hea on ja homme võib see olla teistmoodi kui täna.
Nii et poputa ennast just nii nagu hetkel vaja, et silmad rõõmust säraksid! :)



---


Ahsoo jaa, seda et, ma muutsin blogi nime, sest nüüd, kus ma siia ise ka kirjutan mitte ainult võõraid pilte ei kogu, tundus "ilus ja huvitav" natuke liiga pretensioonikas :D....., panin selle nime siis, kui siin ainult 'võõraste sulgedega' ilutsesin ;)

No comments: