Friday, August 3, 2018

Mõte

"If we are pure at heart, we would not wish one person well and not another. We should see there is no difference between one person or another. Then our pure thoughts can be evenly spread between all people."

BABA HARI DASS

Kui Emmake viimati siin käis, siis ta ütles, et tal on hea meel, et ma teda nii palju usaldan, et talle kõigest räägin.

Ma tundsin, et pean täpsustama, et ma räägin kõigile kõigest :D ja et ma ei mõtle inimeste usaldamise peale - ma usaldan iseennast, sellest usaldamiseks piisab.

Kuulsin YouTube'is kasutaja Hiding In My Room juttu, kuidas teda on üritatud paremaks suhtlejaks koolitada, aga teda lihtsalt ei huvita, kuidas teistel läheb ja ta ei viitsi oma kolleegide või suvaliste inimestega rääkida, kuna huvi teesklemine on talle ebameeldiv - teda huvitab ainult oma lähedaste käekäik.

Ma mõtlesin, et mul on täpselt vastupidine probleem: mind ei huvita see, kuidas mu lähedastel läheb ja nende vajadustele vastamine rohkem, kui samad asjad täiesti võõraste inimeste puhul.

No comments: