Saturday, August 11, 2018

Oh, jah, tühisus ...

Selle postituse koht tegelikult ei peaks siin olema, aga ... teise blogi mõnusat vaikust ka torkima ei tahaks minna ...

Tegin endaga nädalaid tagasi kokkuleppe, et Instagrami vaatan ainult enne magamajäämist, nii 22.30 - 23.**. Täna, mõni hetk tagasi läksin siiski "uusi sõpru" vaatama - no mulle tuleb iga päev nii 4-5 sõpra juurde ja samapalju kaob ära ka. Eks nad tahavad ennast märgatavaks teha ja kui ma neid jälgima ei hakka, siis võtavad ennast maha. Enamik võtab siis ka, kui hakkan. Ega ma ei postitagi, nii et mis must ikka jälgida. Aga vaatasin siis juba ka paari eesti blogija lehtedele ja ... seal ühel oli kommenteerija nimega Angela Aa**k. Mina ilmselt libisesin nimest pooleldi mööda ja mõtlesin, et vaataks kohe, millega see Angela Aak viimasel ajal tegeleb. Jumala kauni näitsiku pildid! Mina suisa rabatud. Nägudemälu mul hea pole ja ajaline/vanuseline loogika ilmselt ka lonkab ... ja pildid on väikesed ja ... mina jäin igatahes kohe uskuma, et Angela Aak näebki nüüd välja minust noorem ja ülinaiselik. Meenutasin piinlikustundega oma aastatetagust ütlust, et täiskasvanuna tehtud soovahetusoperatsioonid olulist tulemust ei anna - endiselt ei saa aru, kas tegemist on mehe, naise või transvestiidiga. Ja mõtlesin, et näe - anna ainult aega ja uus sugu sööb ennast kenasti sisse. Olin ebaõiglane, toona! ...

Siis panin veel korra nime tähele sain aru, et Aa**k pole sugugi sama mis Aak.

Bhhhh....

Taas kord mõtlesin, et elu sees enam kõmu-asju ei vaata! :D
Teen lolliks ennast ainult!

No comments: