Wednesday, August 1, 2018

Be Present

Elu on jälle kingitustega kohale kolksatanud ...
Näen selles kinnitust, et inimesed minu elus - eelkõige mu blogisõbrad - vibreerivad kõrgesti :)
Eelkõige blogisõbrad sellepärast, et hoolimata selle blogi suhtelisest hüljatusest on teid minu elus siiski palju rohkem kui blogiväliseid inimesi.

Emmake viskab labidaga negatiivsust..., ma mõtlen hetkeks, kas ma mattun selle alla? - ja kohe on kühvlitega kohal teised sugulased, kes mulle kinnitavad, et Emmakest ei tasu iial uskuda.

Praegu üritab Emmake tülli ajada mind ja Õde, juba mõned nädalad usinasti üritab ... ja Õde ei väsi helistamast ja ütlemast, et ma ei kardaks - mida iganes Emmake minu kohta räägib (et mina olevat Õe kohta öelnud), see langeb maha nagu hane seljast vesi.

Pole eriti kohanud sellist negatiivsust, mille sees elab Emmake ...

Olen küsinud tema käest:
"Kas Sa oled kunagi mõelnud püüda suhelda ilma hädasid, ilmajäämisi, liigategemisi, solvumisi - ja eriti, kuidas Sa kõigile andestad ja kõiki nende vigadest hoolimata mõista soovid, mängu toomata? "

Kuid õnneks pole teiste inimeste reaalsus minu kontrollida ja ma ei pea selle pärast ka muretsema.

Teile soovin sama suurt õnne: et te lepiksite longusninu sellega, et kohe sajab kole ja haisev häda kaela, ja et keegi seepeale teile selgeks teeks, et see on kõrvale juhitud. You're safe.

Ka Mees ja Väiku on käbedasti lehvikutega kohal, et Emmakese kirjadest hõnguvat paha haisu peletada ...

Kummardan imetluses ja tänus, et mul on nii palju vedanud nii paljude lähedastega.
Elu on ime!

No comments: