Monday, August 6, 2018

Avoid poison

Before talking in detail about the internal workings of unhealthy relationships, I want to complete this week’s introduction to the topic…

Allikas: Instagram @ _thekylejones


Kahju, et seda tuleb meile õpetada ... ja me ikka ei usu ..., et me ei tohiks suhelda inimestega, kel on meie emotsionaalsele, vaimsele, füüsilisele või 'spirituaalsele tervisele' halb mõju. Me mõtleme, et maailm ongi selline ja inimesed ongi sellised jne, aga tegelikult, kui me alati eemalduksime, kui meil paha hakkab, siis maailm ei tunduks enam 'selline'.


Ega ma ise ka tegelikult seda rakendatud saa. Näiteks kui keegi, kelle vastu mul absoluutselt mitte midagi pole, ütleb mulle, et tuleb kahe nädala pärast külla ja jääb ööseks, siis väga tõenäoliselt mul kõik need kaks nädalat valutab pea. Ehk siis ööseks-jäävad külalised 'rikuvad mu füüsilist ja vaimset tervist'. Aga ma ei hakka oma 80-aastasele isale ütlema, et ma ei saa teda vastu võtta. Võib arvata, et väga palju aastaid pole jäänud, mil ta mulle külla kepsutama valmis on ja ma ise ju ka ei sõida kusagile, nii et ...

No comments: