Thursday, July 30, 2020

Miks mina pean kakakontroll olema?

Oleme selles korteris elanud 13,5 aastat ja esimest suve on tuvid meie rõdu kudrutamispaigana kasutama hakanud. Meil on kogu rõdu ulatuses vaip (ega me ise nii peened pole, eelmised elanikud panid :) ) ja see tähendab, et ma pean vaibalt tuvikakki kraapimas käima 🙄
Kasutan selleks vanu ID-kaarte :p
Proovisin sinna õhupalle siduda..., aga see eksperiment näitas hoopis, et tuulega ei tule tuvisid ka ja sellest, et õhupallid seal ringi põntsutavad, pole mingit kasu - tuvid ilmselt tegelevad kusagil mujal ellujäämisega, mitte armuõnne nautimisega; kui aga on soe ja vaikne päev, siis lösutavad õhupallid koos tuvidega kenasti koos maas. 
Ja alguses olin ma nii õnnelik, kui üks tuvi hakkas kevadel, oksaraag nokas, uhkelt kruuksudes mitu korda päevas mööda meie rõduäärt edasi-tagasi käima. Ta tundus nii uhke ja armas! :)
Praegu ma mõtlen hoopis, et rääkis mingi tuvitibi ära väites, et meie rõdu kuulub talle! Nad käivad meie rõdutooli all amelemas nüüd kogu aeg ja mina pean seda pealt kuulama :D


Jaaaa, lähme seksiteemaga edasi! :D

Üks laul, mida ma juba mituteist aastat omaette jorutada armastan, on Quando Quando Quando - nii, nagu seda laulavad Michael Bublé ja Nelly Furtado. Olen alati mõelnud, et see on armastuslaul ja räägib igatsusest - no küllap eestikeelsete sõnade tõttu, mis olid umbes nii:

Ütle, millal tuled sa?
Ütle quando quando quando?
Tuled siis, kui lumi maas
või kui kevad tärkab taas?

Eile vaatasin YT's versiooni, millel on sõnad ka ja märkasin, et see pole mingi romantiline igatsuslaul, meesterahvas nuiab naisterahvast et see ta ometi kord enda voodisse laseks, aga naisterahvas pole veel päriselt veendunud, et see 'tahansindjaotsekohe!' ongi armastus 😭

Tell me when will you be mine? 
Tell me quando quando quando?
We can share a love divine.
Please don't make me wait again.

When will you say yes to me ...

I can't wait a moment more ...

jne :D



Oh aeg, ampsuke lapsepõlve jälle rikutud 🙄


Ja eilsed paberid :)









Bye! 😘💖🙏

No comments: