Wednesday, August 5, 2020

Nuditud tõde

Mul on poolik postitus (draft/mustand), mida ma täna ei viitsi täiendada, aga lorutamis-aega olen sisustanud ühe kohtingusarjaga, ja ma vaatan ja imestan, kui keelatud on USAs 'diskrimineerimine'/ausus. Kui sinu ees on kaks kena ja toredat naist, kellest ühe pikkus on 143 cm ja teise pikkus on 166 cm, siis sul on keelatud öelda, et 143 on ebamugavalt tilluke, ja kui muud asjad on võrdsed, siis sa valiksid 166 cm naise - tema normaalse/vastuvõetava pikkuse pärast.
Minu meelest me peaksime kõiki julgustama väljendama nende tõelist arvamust ja jääma avatuks kriitika suhtes. Kui meie arvamused on määratud/nuditud juba teistele korduvalt tehtud kriitikast, siis ... me elame lipitsedes ja meie elu pole meie oma. Ma arvan, et me kõik peaksime olema nõus sellega, et kui meie tõde ei sobi meie positsiooniga, siis me kaotame oma positsiooni - mitte tõe!
Džiisus! 🙄

Täielik luuseri-mentaliteet muidugi 😂

No comments: