Monday, May 13, 2019

Tahan ka!



Pinterest

Mul on kogu aeg beebiisu :D, aga mu ainus latseke ei arva, et maailm vajab uusi nöbininu, nii et tundub, et ma ei saagi kunagi vanaemana ühtegi lapsenääpsu ära hellitada ja raisku lasta ...
Ja mu Õde pole beebidest sugugi vaimustuses (nagu ütles üks juutuuber-minimalist: "Poop and vomit? - Not a fan.") Ja üldse, ta võibolla saaks lapse Austraalias, ma ehk ei näekski õelast mujalt kui FB fotodelt.

Ma küll nii meelsasti tudiks koos titaga :)

Kord pidulauas mu Mees rääkis poolvõõrastele inimestele, et *karikate emandale* lapsed nii meeldivad, et ta käib neid lasteaia õueplatsil piilumas ja vahel varastab mõne koju kaasa, aga kasvatajad on sellega juba nii harjunud, et teavad, kust otsida, kui mõni puudu, nii et pole probleemi.
Kuulajad noogutasid ettevaatlikult ja mõista püüdes :D

Aga jah, meeldivad küll :)

No comments: