Friday, May 31, 2019

Kollektiivsed kollid

We are on our guard against contagious diseases of the body, but we are exasperatingly careless when it comes to the even more dangerous collective diseases of the mind.

Pinterest

Mis on hea, mis on halb?
Kui psühhiaatri juures käin, siis tundub, et hea on kõik see, mida mina ei taha teha, aga millega teised inimesed hakkama saavad :D
Ehk siis minu võimekus näitab, kui hea mu tervis on.
Minu meelest näitab minu head tervist hoopis see, et ma olen õnnelik.
Kui ma täidaks psühhiaatri soovitusi, oleksin ma piinas. Tean seda, sest tegin seda palju aastaid :) Uskusin, et ainult läbi valu see areng ja parema elu tegemine käibki.

On hämmastav see lõputu surve teha tühiseid ja ebavajalikke asju ja kui siis stressis inimesel, näiteks agorafoobikul või aspergeril lööb välja mingi lisanduv tõsine psüühikahäire või episood, siis absoluutselt mitte keegi meedikutest ei tunnista, et nad teevad põrgut tundlikele inimestele, nii et need elavad pidevas hirmus ja alaväärsuses / häbis. Just nimelt see on sageli psühhiaatrite jutu tulemus - ja nad ei näe selles midagi halba.

See nn "normaalne mõtlemine" pole mitte midagi ihaldusväärset ,,, on hämmastav vaadata, kuidas mingi osa hingetohtritest on nagu puupakud. Väga kahju on kõigist, kes pole iseendaga imet teinud ja usuvad, et peavad end pidevalt taga ajama selle "normaalse eluga", mis pole veel kedagi õnnelikuks ega targaks teinud.

4 comments:

kertu said...

See tekst seal tahvlil on nagu surnuaed. Nagu hauakivi. Vaata või neid t-tähti, kõik nagu ristid reas.

karikate emand said...

Džiisus! :D

- said...

nad näitasid su peale näpuga,
aga sa ei kuulnud seda
su hing ...

nad ... armastasid, vaikselt
aga mina ei kuulnud seda,
liiga palju oli 'öeldud sõnu'
need sõnad ei helisenud enam

aga sina
sina tõusid, ja kukkusid taas.
sina .. ei tea, mis on ime.
sest seda ei saagi teada,
seda peab elama..

aga kuidas elada
kui sõnade mets on vahel
kui iga sinu silmapilgutuse sees
on valu
valu sinu ja minu ja meie kõigi pärast
ja ...

kas pole ime
lihtsalt ollagi elus.
kuuled!
elu ongi siin.


-
1430, esim. juuni 2019

aga kui ma peaksin kirjutama midagi siia juurde. siis. [vaikus. jään kuulatama. ja hakkan tundma kuidas süda sööb. kuidas sellest kiirgub nagu soojust. nagu oleks südame asemel päike, mis saadab headust ja .. siia maailma. muidugi need kõik on sõnad. sest mingit 'maailma' ei olegi ju. need kõik sõnad. REAALSUS ON TEISEPOOL SÕNU. õigemini isegi 'teiselpool' olemist ei ole. see on ka kõigest sõna. aga mida siis sulle öelda (jah, ma arvan, et sa saad aru, ka 'sulle' on sõna). et ...] tead, ma läheksin jälle algusse tagasi. hakkaksin ütlema seda luuletuste kaudu. luuleridade kaudu. sest seal on kõik nii nähtav, igale inimesele, aga samas nii peidus, et .. ET AINULT HING - TEINE ELUS HING - VÕIB SELLE ÄRA TUNDA. kas pole. ma noogutan. (ja naeratan).


p.s. psühhiaatreid pole olemas. päriselt. usu mind. ma tean! (naeratsu)






karikate emand said...

Väga armas! :) Aitäh! :)