Thursday, February 28, 2019

Onu Tomi onnike



Pinterest

Ma ei tea, kas ma Eestis tahaks kuusemetsa ja jõe vahel elada - sääsed pistaksid mu nahka!

Kuigi selline onnike ei paista eriti soojakindel, tahaks mina oma metsaonni ikkagi ka palju klaasseina. Arvestades, et ma istun praegugi kogu aeg madratsisoojenduse peal (see on küll miinimumil), poleks mul külmast toast lugu - pealegi on võimalik ka soojendusega tekk ümber võtta.

Kui manifesteerimine käiks lihtsalt nii, et sa kujutled ennast soovitud olukorras sageli ette, siis elaksin ma juba ammu metsaonnis :)

Et ma seda ei tee - ju see siis pole mulle praegusel hetkel siiski parim (ja ma tean mõndagi suurt põhjust, miks see pole praegu parim).
Aga ma olen valmis ajaks, mil see on parim, isegi kui see saabub alles 30 aasta pärast :D

No comments: