Monday, February 4, 2019

Ennast väljendades tugevaks

✨With expression comes creation.

With creation comes freedom
.
With freedom comes power.

Liberate yourself, cultivate the world.✨
 -Andrea Siera

via otekah_


Huvitav on see, et me tavaliselt püüame eneseväljendamist kärpida just nimelt seetõttu, et ei taha kaotada oma mõjuvõimu teiste üle. 
Lihtsalt ... see pole võim ega asi :)
Meil ei tohikski olla võimu teiste üle.
Tohime olla ausad ja lubada teistel siis vastus anda nii nagu neile sobib ja nii ausalt, kui nemad hetkel julgevad olla. Esimene julge olla on hirmutav, kuni seda on tehtud nii kaua, et vabaduse ja võimekuse tunne kätte tuleb. :) Siis enam pole. Meid ei ohusta see, mida teised meist arvavad ja see pole isegi enam tüütu, kui oleme aru saanud, et see on lihtsalt üks väljendus ajas. Arvamus on üks väike asi, millele inimesed uskumatult suurt kaalu omistavad. Paar korda olen viimastel kuudel öelnud asju inimestele, mis neid solvasid nii, et nad hiljem ütlesid seda mulle. Esimene asi, mis ma tegin oli, et rahustasin neid, et nad ei tunneks end solvumise pärast halvasti. Ikka võib solvuda! Tunded on okei. Ma võin neil kätt hoida, kuni nad harjuvad sellega, et mina oma hetketõde ainult selle pärast kindlasti ei muuda, et nemad solvusid. Mida rohkem mükse ego/illusioonidel põhinev minakujutis saab, seda parem! :)
Aga eks ma alati püüan mõnikümmend korda pehmelt suunata ja alles siis, kui näen, et see kohe kuidagi ei jõua kohale, räägin suu puhtaks. Me kõik oleme tõe ja vabaduse ära teeninud.

Olen märganud, et viimasel ajal, kui olen kellelegi ebameeldiva tõe välja öelnud ja see pole just aplausi osaliseks saanud, tunnen ma kurbust ja tänutunnet korraga. Vist siis kurbust nende kannatuste pärast ja tänu selle pärast, et ma ise tunnen end puhtama, kergema ja vabamana. Olen nii tugev, et mul pole vaja teiste reaktsioone kuidagi mõjutada, endale positiivsemaks kruttida. Ma näen, et tõe rääkimisel pole minu jaoks enam halbu tagajärgi. Kunagi varem justkui oli. 

Aga - võimalusel ma siiski ei kurvasta teisi inimesi ... Seega vajan vähem suhtlust :D
See on, nagu ma püüaks hoiatada, et kui mulle liialt kukile elama tulla, siis on mul kombeks inimesed külma veega üle valada. Nemad ei usu ja muudkui tulevad. Siis mina valan vett. Minu jaoks on kõik loogiline, nemad on nördinud :D 
See on huvitav! 
Kõik on nii huvitav elus, hommikust õhtuni! :) 

1 comment:

väga väga naine said...

Tõde teeb vabaks.
Hämmastav, kui mõttekkad on paljud klišeed, kui nad sügavuti läbi tunnetada =P