Thursday, September 27, 2018

Tõeline rahulolu teeb nooreks

Jah, sa ei pea olema noor ja sa ei pea olema terve elu endaga rahul olnud.
Aga kui see rahu tuleb, hakkad noorenema - ka välimuselt.
Garanteeritud! Seda ei näe ainult mina!

Ma ei käi sageli poes. Meil käib poes reeglina Mees, sest oma osalise halvatuse tõttu on just temal väga oluline ennast liikumas hoida. Nii ta käib vajadusel teinekord isegi kolm korda päevas poes. Väsib ja magab - tema on see õnneseen, kes lihtsalt magab üheainsa korraga oma kogu väsimuse välja - ja siis läheb jälle. Ühesõnaga, mina käin poes paar-kolm korda kuus, tavaliselt selle tõttu, et Väiku vajab poest midagi, mida Mees ei oska leida või VT häbeneb lasta Issul neid asju tuua. Mina näiteks hügieenisidemeid ei kasuta, nii et Mees teaks, et need läheksid VT'le, ja sellega ei suuda VT toime tulla. Jeerum-peerum. Ennevanasti Mees tõi rahumeeli mulle tampoone...    Ja kui meil Väikuga puuviljaisu on, siis on parem, kui mina lähen ja vaatan, mis on ilus, värske ja kena just täna.

Käin harva poes ja veel harvem ostan alkoholi.
Täna juhtus, jälle 'kodupoes'.
Ja jälle küsiti ID-kaarti.
Teist korda sel 'suvel'.
No vabandage, ma olen juba 22 aastat tohtinud alkoholi osta, olen 40.
See müüja võttis mul kaardi lausa käest ja uuris kirju hoolikalt, kuigi ma ei jätnud mainimata, et "issand jumal, ma olen 40 aastane".

Jälle mõtlen, et nooreks jäävad inimesed, kes end 'elu' eest kaitsevad.
Kes lasevad 'elu' endast mööda (mulle isiklikult näib täpselt vastupidi: inimesed lasevad end puudutada tühistel ja ebaolulistel asjadel - ja väsivad, vanuvad. Kes otsustas, elu on see, mis kurnab? Pole tõsi - Sulle õige elu on see, mis Sind kosutab! Erandit pole. Su elu PEAB sind kosutama ja kirgastama. Muidu on vale elu. Ei mingit settlementi).
Niisiis, eksju, olgugi et justkui alkohoolik, näin ma rohkem kui pool elu endast noorem.
Be you, be true!

Muusika hulludele :)



Disclaimer.
Veganid usuvad puha, et näevad paremad välja kui segatoidul.
Olen silm punnis neid aastaid uurinud, ja kuidagi ei näe seda.
Minu meelest näeb suur osa neist haige ja väsinud välja.
Ma jumaldan seda ideoloogiat, kuid pean neid pigem märtriteks, kes on nõus oma tervise ohverdama ühiskonna teadlikkuse tõstmise nimel.

Much love, anyway! 💖

No comments: