Thursday, March 29, 2018

Tänane jutuke :)

Kõigepealt jagaks ühte vahvat VIDEOKLIPIKEST kristluse ja budismi erinevusest :D

Dalai laama ju teatavasti hoiab meelsasti kõigil käes kinni ... :D

Aga tahtsin kirjutada lapselikkusest.
Eile öösel unustasin oma tabletid võtmata ja kuna ma olen praegu vähendanud 4 tableti pealt 1 peale, siis alles hommikust tabletti võtma hakates sain aru, et seekordne unetus oli hoopis sellest mitte võõrutusnäht, aga no öösel oli aega mõnuleda ja mõtiskleda.
Sain aru, miks ma nii lapselikult kepslev, rõõmus ja vaba olen olnud.

Nimelt olen hakanud täiega usaldama seda, et ma ei pea mitte midagi välja mõtlema ja mitte millestki aru saama - minu "kõrgem mina" ise ütleb mulle ette, mida ma igas olukorras tegema pean.

Sageli need otsused ei näi mõistlikud, mitte pikemas perspektiivis, kuid on alati 100% õigeteks osutunud, nii et elan nagu leheke tuules ja kõik on ikkagi korras :)
Olen 'voolus'!
Talitan spontaanselt õigesti! :)

Mis nii viga õnnelik, muretu ja vaba olla!?! :)

🍀

:)

Täna tuleb mulle paariks päevaks Vend külla, nii et arvatavasti ma mõned päevad nüüd ei postita, aga teie olge sellegipoolest tublid ja toredad! :D


No comments: